Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

LISEBERG!!;D

Av sofia klason - 30 juli 2012 11:51

Hej på er alla goa personer!♥

Igår så var jag på liseberg med min familj och idas familj!;D  Jag åkte atmosfear,balder,kanonen,kolorado,uppskjutet,nersl

äppet aja jag åkte många mer men..'

Kom hem vid 11-12 något!   var svin trött,  ha det gött,    Kommer många bilder nu!

  Flumride!

  Upp skjutet!

  colorado!

  atmosfear!

  Haha min hand + mitt åkband!

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia klason - 13 september 2012 16:06

Hej..  Detta funkar inte längre.. kommer att radera bloggen för det är ingen idé att ha kvar bloggen när man inte skriver vet att man kan ha kvar den ändå men känner inte för de.. så raderar den nu Hejdå Mina vänner♥♥♥♥ ...

Av sofia klason - 9 september 2012 13:28

Hejsan svejsan !  idag så har jag inte gjort så mycket. Senare sen kl 17 så ska jag ha match på stip! (som jag redan sagt) Vad gör ni då?♥ Hoppas att vi VINNER!!  Bloggar inte så mkt idag för har typ ingen lust! fasst det blev ett litet iaf!...

Av sofia klason - 8 september 2012 19:58


Hejhej, det blev ett litet sent inlägg idag. Iag så har jag städat på mitt rum, spelat tv spel med syrran och grejat hemma, just nu så sitter jag vid datan och kollar lite, jag och pappa är hemma själva för att mamma är i stan ngn stans och min syste...

Av sofia klason - 7 september 2012 14:14


Hej på er!♥ Hur är läget? Idag så har jag vart i skolan, vi fick en belöning för att på sommarlovet så fick vi en läs-utmaning av fröken och alla som var med fick en klubba!  just nu så sitter jag och pluggar Engelska och So, ! sen så vet jag ...

Av sofia klason - 6 september 2012 16:21


Hej!♥ förlåt.. har värkligen inte haft lust att blogga och så skrev jag inte det till er men.. Aja idag så har jag vart i skolan, när jag kom fram till skolan så skulle vi ha gympa, as jobbigt att ha de på morgonen när man e som tröttast.. ....

Presentation


Hejsan! Sofia heter jag! Jag håller på med en sport,Fotboll, jag går i TFK!! Hoppas att ni kommer läsa vad jag gör på dagarna och så! pussar!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards