Alla inlägg under juli 2012

Av sofia klason - 30 juli 2012 11:51

Hej på er alla goa personer!♥

Igår så var jag på liseberg med min familj och idas familj!;D  Jag åkte atmosfear,balder,kanonen,kolorado,uppskjutet,nersl

äppet aja jag åkte många mer men..'

Kom hem vid 11-12 något!   var svin trött,  ha det gött,    Kommer många bilder nu!

  Flumride!

  Upp skjutet!

  colorado!

  atmosfear!

  Haha min hand + mitt åkband!

  



Av sofia klason - 28 juli 2012 15:59

Hejsan!♥

Förlåt för dålig uppdatering!    Har inte haft orken eller lusten att blogga!

Men ska försöka dra igång igen!;D   Idag så har jag gjort nada!!.. 


I onsdags:      Var vi och badade på ulvön med ,  ida och hennes familj, jennifer och hennes familj och Erika ,Alice o Elvira!  Vi badade och fiskade krabbor!   Najs,Najs!  


I torsdags: var vi på gaddis och badade med  Erika,Alice och Elvira ,     Ida och hennes familj , Min andra moster anneli och fredrik o Jacob!<3;D  Vi hade as sköjj!


I Fredags:  Var vi på ulvön igen Och då var vi bara med ida och henes familj!<3  Vi badade välldigt mkt jag och ida!<3

På kvällen bjöd dom hem oss till dom , vi grillade och hade skojh!   Vi spelade även kub!;D  Mitt lag vann för att min pappa skulle träffa kungen och han hade den sista pinnen i hans lag och han missade!!;DDDD   Så mitt lag vann!:D<3


Idag somsagt har jag inte gjort någonting!  Just nu sitter jag och käkar godis och bloggar!   Hare Gött!


 

En vanlig cam bild just Nu!!


Av sofia klason - 23 juli 2012 11:52

Hej på er!♥    Idag så vet jag inte vad som händer men det blir väl att ta det lungt eller något!   Vi får se? 

Vad ska ni göra? Kommentera,  Just nu så sitter jag och har video med jasmine ;) <3  Igår så var jag nere på stan och kollade på när nåra sjöng och en 11 årig tjej som hette alice som spelade piano!  Sen så kollade vi på raketerna , efter de så cyklade vi hem och så satte jag mig och kollade på tv:n fast var svin trött så gick och skulle lägga mig i sängen och försöka sova, haha!  Ha det bra så hörs vi senare !    Pussar!♥


Av sofia klason - 22 juli 2012 18:59

 


 

 

Haha bilder på mig just nu!


Av sofia klason - 22 juli 2012 18:14

Hej på er!♥    Detta är min nya blogg, kände för att byta till  sofiaklasoon.bloggplatsen.se istället för fotbollssofia.bloggplatsen.se   haha!   Det lät mkt bättre med denna bloggen!  Idag så har jag vart på kalas hos mina kusiner!  Elvira fyllde 2 år!♥   Grattis lilla tjejen!♥♥    Senare sen så ska jag ner till stan och kolla på fyvärkerierna! (stavning) !  Men jag hoppas att ni kommer att läsa på bloggen!  uppskattas gärna!   Men ni får ha det bra så hörs vi senare!   Pussar!♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Sofia heter jag! Jag håller på med en sport,Fotboll, jag går i TFK!! Hoppas att ni kommer läsa vad jag gör på dagarna och så! pussar!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards