Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av sofia klason - 1 augusti 2012 15:27

Hejsan svejsan !   Idag så har jag inte gjort någonting!

Igår så kom mina små kusiner hit kl 09.00 på mörran!   dom var hemma hos oss hela dagen! , Jag var med en  kompis en stund oxå,  vi hoppade studs matta,va inne på datan, Busade med hennes lillebror och aa typ de vi gjorde!


Idag så vet jag inte vad som händer än.. Vi kanske skulle åka till Göteborg och kolla i affärer men jag tror inte det blir så,     vi åker nog dit imorgon skulle jag tro!            


åååååååååå, vill ju ha FINT  väder!!!   så man kan sola,bada och sånt!    Har ju nästan inte vart fint nån gång, eller jo några gånger men..  Tror de var allt för mig just nu!     Om en stund när jag laddat ner bildeer på min data så ska jag BOMBA er med bilder!!!  Har tagit bilderna själv,   Vi hörs sen,  / Sofia

Presentation


Hejsan! Sofia heter jag! Jag håller på med en sport,Fotboll, jag går i TFK!! Hoppas att ni kommer läsa vad jag gör på dagarna och så! pussar!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards