Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av sofia klason - 24 augusti 2012 15:36

Hej, asso guud förlåt för bloggningen. Den har vart kass på sista tiden.. ♥ Menmen, skolstarten gick suuper! Har världens bästa lärare! :D denna veckan så fick vi inga läxor och nästa vecka får vi heller inga för vi hade jobbat så bra på lektionerna!  Idag så var de rätt så lungt,hade idrott idag och vi orienterade.. (stavning) . Så himla tråkigt! aja, på söndag så har vi match mot HIS,<3  Juste vi mötte ju TBIS för ett tag sedan, matchen sluade med att jag fick en boll i ansiktet och typ skadade käken. Men de gick bra ändå. matchen blev 3-3 så härligt jobbat av oss alla !<3

Just nu så sitter jag bara och slöar, ska snart städa rummet och greja hemma. Glömde berätta att det har börjat en ny i klassen!, hon heter Wilma .  Hon är jätte snäll!♥   Älskar mina vänner! Ni betyder sjukt mkt!♥♥ Ha det bar så hörs vi imorgon,jag lovar värkligen att blogga!♥ :D  Hej då / Sofia

 

 


Presentation


Hejsan! Sofia heter jag! Jag håller på med en sport,Fotboll, jag går i TFK!! Hoppas att ni kommer läsa vad jag gör på dagarna och så! pussar!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards